Reflexiona en el seu blog
Jorge Javier parla sobre els seus últims conflictes als platós: «Porto una ratxa mogudeta»
El presentador de ‘Sálvame’ i ‘Secret Story’ escriu una carta en la qual es dirigeix a la seva amiga Mila Ximénez
Jorge Javier Vázquez ha parlat sobre els conflictes que ha protagonitzat als platós de televisió durant els últims mesos. Ho ha fet en el seu blog de ‘Lecturas’, amb una reflexió en la qual s’adreça directament a la seva amiga Mila Ximénez. «Dijous era l’últim dia que treballava i crec que em vas preparar una jornada inoblidable perquè me n’anés de vacances amb ganes», afirma el presentador, que recorda l’assetjament que va patir per part d’un grup de negacionistes: «Vaig aguantar el ruixat dignament, la veritat. Després ja, a la nit, la cosa va acabar regular».
Jorge Javier es refereix a la brutal topada amb Lucía Pariente a la final de ‘Secret Story’ per la qual ha rebut una allau de crítiques a les xarxes socials. Una de les més dures arribava de part de Sergio Ramos Acosta, senador del Partit Popular per Gran Canària. «Quan un home amenaça una dona, sigui qui sigui, cal denunciar-ho. Es comença així, i s’acaba donant una pallissa en privat», va afirmar a Twitter.
Unes paraules que han indignat el presentador: «Soroll i molta idiotesa també, representada en aquesta ocasió per un senador canari del PP». «Sí. Un senador del PP ha escrit això. Sí, del PP. Quina meravella de comprensió lectora. Em recorda aquest mem en el qual els professors demanen els pares que els nens vinguin disfressats de casa i apareixen tots vestits de xalets. En fi», escriu.
El rostre de Telecinco també rescata la seva recent discussió amb Massiel a ‘Sábado Deluxe’, on la cantant va afirmar que havia sigut «un gran maltractador» i que la gent no s’atrevia a dir-l’hi «per por». «La confiança, que fa fàstic. Però no et creguis que després la tia em va trucar per disculpar-se, ella que no para de cridar i d’enviar missatges al WhatsApp amb fotografies seves d’un passat gloriós. Sembla que els anys li han ensenyat a no distingir entre el veritablement important i les tonteries», comenta.
Sobre la seva «moguda» amb Paloma García Pelayo, a qui es va enfrontar durant l’entrevista a Pepe Navarro en el ‘Deluxe’, reconeix que «de totes és amb l’única amb la qual em ve de gust desfer nusos». «Vaja, que porto una ratxa televisiva mogudeta. El millor és que amb aquest tipus de situacions no se’m remouen els fonaments de la vida com abans», confessa.
Per finalitzar, Jorge Javier esmenta de nou Mila i afirma: «El que més ràbia em fa és que tot aquest trimestre he sigut en la meva vida personal un tristoi. I això, ja ho sabem tu i jo, sí que no m’ho puc permetre, perquè res és més pesat que un trist». «Dels tristos cal fugir com de la pesta, així que, després d’aquest recompte de calamitats que he patit aquests últims mesos, he decidit que s’ha acabat el bròquil. Ara toca viure com tu i jo sabem», conclou en la seva extensa carta.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
