Taxativa
Cristina Pardo carrega contra uns manifestants antivacunes: «És de ser mala persona, vil i lamentable»
Un grup de negacionistes va atacar Antonio Resines amb missatges d’odi
L’augment de contagis de coronavirus no ha evitat que els ciutadans negacionistes de la pandèmia continuïn promovent els seus pensaments i Cristina Pardo ho ha pogut comprovar en directe a ‘Más vale tarde’. El programa ha informat sobre una manifestació d’antivacunes i la presentadora ha volgut llançar un clar missatge contra alguns dels que es trobaven a l’acte.
La Sexta ha mostrat imatges d’una trobada de negacionistes a València. Entre els lemes de la manifestació hi havia diversos missatges amb atacs a Antonio Resines, que es troba ingressat a l’uci després de contraure coronavirus fa uns dies.
Notícies relacionadesAl veure l’ocorregut, la periodista no ha dubtat a llançar un al·legat en defensa de l’actor i ha carregat contra els negacionistes que portaven aquests insults: «Hi havia missatges contra la vacunació als nens i fins i tot de dirigits cap a Antonio Resines. S’ha de ser mala persona, vil i lamentable», ha sentenciat.
Al plató, Cristina no ha dubtat a tornar a aclarir el seu missatge i detallar que Antonio Resines continua ingressat mentre es recupera d’una pneumònia, per la qual cosa veu innecessari enviar-li certs missatges des d’un acte negacionista.
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 79432, primer premi, el Gordo de la Loteria de Nadal 2025
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
