Nou projecte
Atresmedia prepara la tornada d’‘Un paso adelante’: ‘UPA Next’ arribarà a Atresplayer Premium
La plataforma ha donat llum verda a la tornada de la mítica sèrie d’Antena 3, que obrirà de nou la seva escola l’any 2022

Els fans d’‘Un paso adelante’ per fi han sigut escoltats. Després d’anys de rumors, Atresmedia ha donat llum verda a la tornada de la mítica sèrie d’Antena 3, que obrirà de nou la seva escola l’any 2022, segons ha confirmat en l’esdeveniment Atresplayer Premium Day, celebrat aquest dilluns a Madrid.
La sèrie protagonitzada per Lola Herrera, Natalia Millán, Miguel Ángel Muñoz, Monica Cruz, Beatriz Luengo i Pablo Puyol, entre d’altres, donarà pas a una nova generació de ballarins i ballarines.
EN ELABORACIÓ.
Temes:
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»