Llista confirmada
Ana Mena, un pas més a prop d’Eurovisió: participarà en el Festival de Sanremo 2022
L’artista malaguenya i jurat d’‘Idol Kids 2’ competirà contra Mahmood i 21 artistes més en el certamen que celebra la RAI italiana

El Festival de la cançó italiana de Sanremo 2022 comptarà amb la presència d’una cantant espanyola que està fent parlar molt. Ana Mena serà una de les 22 participants que concursaran en la pròxima edició del certamen de la RAI, que se celebrarà el febrer que ve, segons ha revelat Amadeus, el seu presentador i director artístic.
L’artista malaguenya i jurat d’‘Idol Kids 2’ competirà en el concurs musical contra 21 artistes més, entre els quals Fabrizio Moro i Mahmood, representants d’Itàlia del Festival d’Eurovisió en les edicions del 2018 i el 2019, respectivament.
EN ELABORACIÓ
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer