Cantava molt
Ana Guerra es pronuncia a ‘Sálvame’ sobre la polèmica amb el seu veí: «S’ha passat el límit»
Un dels propietaris pròxims a casa seva es va queixar d’assajar massa

‘Sálvame’ no es perd mai l’oportunitat de xerrar amb qualsevol persona amb alguna cosa per explicar sobre els famosos. Aquesta setmana, el programa comentava el cas d’un veí d’Ana Guerra que es queixava que cantava massa alt a qualsevol hora i durant la tarda de divendres l’espai de Telecinco va voler contactar amb la cantant.
L’exconcursant d’‘Operación Triunfo’ va atendre el format per donar la seva visió i carregar contra Jalal, el seu veí, per explicar el problema davant els mitjans de comunicació: «Hi va haver un dia que em vaig passar i li vaig demanar perdó amb una nota que a més vaig fer pública. Tot s’ha fet molt gros. La tele és molt sucosa», va declarar.
Ana Guerra va reconèixer que treballa a casa moltes hores per la seva professió: «Jo compleixo els meus decibels, els meus horaris i he de treballar perquè vull ser molt bon músic». «Els problemes de la meva vida privada els soluciono en privat», va afegir amb referència a l’opció presa pel jove a explicar la problemàtica davant la premsa. «Quan ja es passen aquests límits i s’acudeix a la televisió... jo he actuat com vaig haver d’actuar, sobrepassa una cosa en la qual ja no he d’entrar», va afegir per donar per tancat l’assumpte.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona