Aclareix el que va passar
‘Secret Story’: Lara Álvarez respon a les acusacions de «tongo» per un error en els percentatges

Aquest dilluns, Lara Álvarez es va veure obligada a fer un incís durant l’emissió de ‘Secret Story: última hora’ per donar explicacions per un error que ha fet parlar molt a les xarxes socials. Diumenge passat, a la gala ‘La noche de los secretos’, el programa va mostrar en pantalla els percentatges cecs d’Adara, Lucía i Isabel, candidates a l’expulsió de dijous.
No obstant, la suma de les tres xifres (58,7%, 33,9% i 4,4%) no assolia el 100%, sinó que es quedava en un 97%. Els seguidors més acèrrims no van passar per alt aquest detall i es va desencadenar una onada d’acusacions de trampa cap al format produït per Zeppelin.
Notícies relacionadesPer concloure les crítiques, Lara va voler deixar clar ahir a la nit que el programa no interfereix de cap manera en els vots emesos pel públic. «Abans de continuar, m’agradaria fer un aclariment importantíssim», va començar dient a la tornada d’una publicitat.
«Els percentatges eren els correctes però la transcripció no ho va ser. Va ser un error humà», va afirmar la presentadora abans de mostrar les dades actualitzades: 60,5%, 35,3% y 4,3%. Una de les tres se salvarà aquesta nit a ‘Secret Story: cuenta atrás’, mentre que les dues restants s’enfrontaran dijous a l’expulsió.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- CONGELADA EN EL TEMPS L’estació fantasma de Correus surt de la penombra
- Equipament BCN assumeix 250.000 € per les obres a la Biblioteca García Márquez
- Malestar Els taxistes envoltaran avui el Camp Nou pel patrocini d’Uber
- Seguretat viària Els joves de 17 anys podran conduir amb un adult
- Matrícula viva 27.000 alumnes van arribar el 2024 amb el curs començat