Explica com se’n va assabentar
Cristina Medina parla del seu tractament contra el càncer de mama: «L’han agafat a temps»
L’actriu, que va ser operada de dos tumors, ha revelat com va rebre el diagnòstic

Unes setmanes després d’anunciar que pateix càncer de mama, Cristina Medina ha explicat com està afrontant aquesta lluita i ha revelat com es va assabentar de la seva malaltia. Durant la presentació del musical ‘A chorus line’, l’actriu va atendre els mitjans amb la proximitat i el sentit de l’humor que la caracteritzen per parlar del complicat moment que passa.
«Estic fresca com una rosa. Soc aquí. És un cop, no saps per on et vindran els dies dolents, però venen. Ho estic portant bastant bé. El meu cos s’està portant bé i la meva ment també», començava dient davant els micròfons de la premsa: «Estic amb biomedicina, naturopatia, acupuntura i tot el que se m’acudeix perquè els efectes secundaris de la quimioteràpia no siguin tan forts».
Notícies relacionadesCristina, que va rebre el diagnòstic fa uns mesos, ha explicat el motiu pel qual va decidir fer-ho públic: «Quan et comença a caure el cabell és un pal fort. Estic ficada en molts tipus de medicines, pagant-les jo perquè puc estar sense treballar un any. Però dic “cony, que car és el càncer dels collons”. Vaig gravar el vídeo en un acte de rebel·lia sense intenció de penjar-lo, però va arribar un dia que vaig decidir pujar-lo».
La intèrpret de ‘La que se avecina’ ha revelat que li van detectar el càncer en una revisió rutinària: «En vaig fer 50 a l’abril, llavors vaig entrar al protocol de detecció precoç de càncer de mama. Si no, no hi hauria anat. L’han agafat a temps». Segons ha explicat, al juliol li van treure els dos tumors que li havien localitzat: «Vaig començar tractament al setembre, acabaré la químio al desembre i la ràdio al febrer o al març». «Després començaré a recuperar-me, disfrutaré de l’estiu i ja treballaré», ha assegurat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»