Vídeo
La indirecta de Netflix a Mediaset en la promo d’‘Insiders’: «Reaccions reals, amb concursants reals»
La plataforma d’entreteniment llançarà aquest pròxim dijous el seu nou ‘reality’ presentat per Najwa Nimri
El compte enrere per a l’estrena d’‘Insiders’ segueix el seu curs amb una notable campanya de promoció abans de la seva estrena, que tindrà lloc aquest pròxim dijous 21 d’octubre. Netflix li ha dedicat un sonor clatellot a cadenes com Mediaset, grup referent en el gènere dels ‘realitys’, en les noves promocions del format, que va llançar en les pauses publicitàries de ‘Secret Story’.
Sabemos que estás viendo esto durante los anuncios de la gala. Bueno, nos lo ha chivado @Najwa_Nimri. #INSIDERS llega en una semana. pic.twitter.com/3Zj2gsiHQJ
— Netflix España (@NetflixES) 14 de octubre de 2021
«¿Interrompo?. Sé que no perquè estaves veient la gala i se n’han anat als anuncis. Ho sé perquè t’estàvem gravant sense que ho sabessis. Que no. No t’espantis. Això només passa a Insiders, un ‘reality’ on els concursants no tenen ni idea que els estan gravant. Reaccions reals, amb concursants reals. Perquè ja era hora de tornar a l’essència dels ‘realities’. Descobreix la cara oculta d’‘Insiders’«, assegura Najwa Nimri en aquest vídeo llançat a les xarxes socials.
Notícies relacionades‘Insiders’ serà un dels tres continguts espanyols de no ficció que arribaran aquesta temporada a Netflix. Produït per iZen (‘El Cid’), companyia de José Velasco, fundador de Zeppelin i artífex de l’arribada a Espanya de ‘Gran Hermano’, el format s’estrenarà el pròxim dijous 21 d’octubre, dia en què Telecinco habitualment emet les gales dels seus diferents ‘realities’ des de fa anys.
La plataforma d’entreteniment planteja mostrar la veritable cara dels concursants de ‘reality’ en un espai en el qual no sabran que estaven sent gravats des del principi de la seva participació. Gràcies a un enorme esforç humà i tècnic, en un plató de 1.600 metres quadrats amb més de 250 micròfons ocults i 70 càmeres amagades, 23 de les quals en qualitat cinematogràfica, els participants es mostren tal com són en una tornada al reality de convivència més pur.
- El Milan retrata un Madrid perdut i llastat per Mbappé
- Els EUA, un país en reconversió i més polaritzat després de les eleccions
- BCN preveu construir 30 dipòsits pluvials més contra pluges torrencials
- Feijóo atia la caiguda de Mazón per forçar la de Sánchez
- Nou recurs tàctic del barça La hipnòtica trampa de Flick
- Obituari Josep Ferrer: L’home que va internacionalitzar Freixenet
- ELS EFECTES DEL TEMPORAL La dana ha afectat 845.000 persones de 68 municipis valencians
- Danys materials El temporal ha deixat al seu pas gairebé 135.000 finques sinistrades
- "Ho he perdut tot"
- Successos Cau una banda que distribuïa haixix arribat al delta de l’Ebre en narcolanxa