‘Sábado Deluxe’
Belén Ro confessa al ‘Deluxe’: «L’únic trio que he fet ha sigut amb Jorge Javier»
La col·laboradora es va sotmetre al polígraf de Conchita
Belén Ro ha sigut una de les convidades principals de ‘Sábado Deluxe’ aquest 9 d’octubre. La col·laboradora de Telecinco se sotmetia al polígraf de Conchita per revelar alguns secrets de la seva vida. D’entre totes les anècdotes que va explicar, en va destacar una en especial, el trio que va fer amb Jorge Javier.
«L’únic trio que he fet en la meva vida ha sigut amb Jorge. El noi en qüestió l’hi vaig presentar jo», va assegurar Belén Rodríguez responent a una pregunta que li havia fet María Patiño. Una anècdota que va fer passar vergonya al presentador, però la col·laboradora va continuar explicant detalls de la seva experiència.
Notícies relacionades«En una casa que tenia abans Jorge, que tenia un jacuzzi; això típic que t’emboliques... Però jo només amb Jorge, amb l’altre no. Jo li vaig presentar el noi a Jorge, vam anar a dinar, vam acabar a casa seva prenent un refresc i ens vam despullar al jacuzzi», narrava la protagonista de la història, que al final va reconèixer que va deixar a soles Vázquez amb el noi.
No obstant, aquesta no va ser l’única anècdota pujada de to que va sortir a la llum, ja que que Rodríguez també va explicar Jorge va voler veure un dia com com eren les seves parts íntimes: «Jorge tenia molta curiositat per saber com és l’aparell de les dones perquè mai n’ha vist cap i va ser fruit de la curiositat, ‘et toco aquí a veure com és’ i ja està, una cosa anatòmica.» El presentador va abandonar el plató en aquell moment mentre exclamava «quin horror, quin horror», visiblement avergonyit.
-Belén Ro: “El único trío que he hecho en mi vida ha sido con Jorge Javier” CHILLO #polibelenro pic.twitter.com/qIIKBVdbdM
— GOSSIP BOY (@JuanjoCotilla) 9 de octubre de 2021
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Gir radical Els blancs, primer: Trump estudia transformar l’acollida de refugiats als Estats Units per donar preferència als blancs contraris a la immigració
- Kim Kardashian desafia tots els límits: la seva nova i provocadora tanga amb pèl púbic encén les xarxes
- BOE Nous llocs de funcionaris a l’Administració: l’Estat n’incorpora 551 a Catalunya
- Cas Koldo Feijóo, després de l’«estupor» que Ábalos continuï de diputat: «Seguim sorpresos que no hi hagi ningú que retiri la confiança d’una vegada al Govern»
- Empreses Nestlé anuncia l’eliminació de 16.000 llocs de treball a les seves fàbriques de tot el món