A ‘Sálvame’
Jorge Javier carrega contra Hisenda: «No hi ha organisme més injust, et pot destruir la vida»

Durant la tarda de dimecres, ‘Sálvame’ va posar el focus en Joan Carles I amb motiu de la publicació del ‘Mi Rey caído’, el llibre sobre el rei emèrit escrit per la periodista i escriptora francesa Laurence Debray. Quan els tertulians debatien sobre les investigacions entorn de la fortuna del monarca, Jorge Javier Vázquez va aprofitar per llançar un contundent missatge a Hisenda.
«S’arxiven [les investigacions], entre altres coses, per la bona voluntat d’un senyor que, sabent que l’investigarien, va decidir pagar. Aquesta milonga és la que jo no vull», va apuntar Gema López, cosa que va donar peu que el presentador compartís el seu punt de vista: «Aquí, a hores d’ara, vull dir una cosa. Davant Hisenda, no tots som iguals».
Jorge Javier es va mostrar especialment molest per aquest tema: «No hi ha organisme més injust que Hisenda». «Depens d’algú que et pot destruir la vida. El pitjor que et pot passar a la teva vida és que aparegui Hisenda. Com vulguin destruir-te la vida, te la destrueixen de cop», va insistir.
El conductor del programa va afirmar que «la gran reforma que s’ha de fer en aquest país, una vegada per sempre, és la d’Hisenda». «A les grans fortunes», va assenyalar Patiño abans que ell matisés: «No, no. A tothom. Si parlo de mi, que amb possibilitats i estant ben posicionat et poden destrossar, imagina’t la gent que no tingui recursos».
«Si ens haguessin avisat, no s’haurien produït els grans cataclismes que s’han produït en aquest país. Hi ha gent que és a la ruïna i no aixecarà cap en la seva vida. ¿A qui s’avisa i a qui no? ¿El rei se l’avisa?», va preguntar sense ocultar la seva indignació: «Ens haurien de preguntar a tots si tenim bona voluntat o no».
Per rematar, Jorge Javier va fer referència a les bonificacions «que s’emporten els inspectors per obrir i tancar expedients». «Arriben les festes i els contribuents els paguem els regals de Nadal i l’escola als Estats Units», va concloure.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- La UE debatrà de nou l’oficialitat del català el 18 de juliol
- Joan Carles I es reivindica amb unes memòries després de cinc anys d’‘autoexili’
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Els convocants afirmen que tres de cada quatre jutges i fiscals secunden l’aturada
- Escassa incidència i normalitat a Catalunya