En la seva conversa
Iván Redondo demana a Jordi Évole que elimini un comentari de la seva entrevista: «Talla-ho»
L’excap del gabinet de Pedro Sánchez es va asseure a parlar amb el periodista

Iván Redondo va reaparèixer ahir a la nit a La Sexta en el retorn de ‘Lo de Évole’. L’excap del gabinet de Pedro Sánchez es va asseure a parlar amb el periodista, que es va quedar descol·locat amb algunes de les seves declaracions sobre la decisió de posar fi a la seva feina al Govern.
«Vaig decidir parar i vaig parar. Ho va entendre [Sánchez], però estic a disposició del president i del país», va explicar Redondo sobre la seva sortida, de la qual s’ha donat una versió contrària, que afirma que va ser el president qui va decidir prescindir dels seus serveis. Per tant, Jordi Évole va voler saber quina era la seva relació actual amb Sánchez: «¿Quan fa que no parla amb ell?», va preguntar. «Estem en contacte», es va limitar a respondre ell.
«¿Sap que fa aquesta entrevista?», va tornar a preguntar el presentador, i el convidat va respondre: «Sí, ho sap». «¿Qui l’hi ha dit? Perquè només ho saben a la cadena», va incidir el conductor. «Ho sap perquè estem en contacte», va tornar a respondre ell. «¿I li va dir: “Faré una entrevista amb Évole”?», va insistir el presentador, mentre el convidat es tancava: «Estem en contacte». «Collons, Iván. ¿Però l’hi va dir vostè?». «Estem en contacte», va concloure.
Iván Redondo: «Talla allò de La Sexta»
Redondo també va comentar que tornava als mitjans de comunicació: «A jugar al mateix equip amb tu», va comentar a Évole, i ell va preguntar sorprès: «¿A La Sexta ve?». «No, analista, els dilluns, a ‘La Vanguardia’», va explicar ell.
Llavors el presentador va fer broma amb el sou que guanyaria per escriure articles. «Semblant al seu», li va respondre Redondo. «Jo si vol l’hi dic aquí i ara, si vostè me’l diu, jo el diria, però vostè no s’atreveix a dir la seva xifra», va dir Évole. «Sé que et vol fitxar molta gent, no em facis parlar, això segur que ho vols tallar», va fer broma ell.
Poc després, l’excap de gabinet de Sánchez va voler que el presentador retirés un comentari de l’entrevista: «Allò de La Sexta... en fi. Talla-ho, ¿eh?». «¿Està per caure?», va preguntar Évole, que insistia: «¿Estarà a La Sexta?». «Talla-ho», va continuar demanant Redondo entre rialles.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»