Contundent
Ferreras respon taxativament a Vargas Llosa per la seva polèmica sobre «votar bé»
El presentador no va ocultar el seu punt de vista davant les paraules de l’escriptor
Les últimes paraules del Mario Vargas Llosa sobre com s’ha de votar han sigut durament criticades. Antonio García Ferreras també ha volgut comentar sobre el tema en l’última entrega i es va mostrar taxatiu en la seva opinió.
En la Convenció Nacional del Partit Popular, l’escriptor va realitzar unes polèmiques declaracions en al·lusió a la situació de diferents països d’Amèrica Llatina i va al·legar que es deu que els seus ciutadans no han escollit un bon representant polític. Vargas Llosa va remarcar com s’ha de votar segons ell: «L’important d’unes eleccions no és que hi hagi llibertat, sinó votar bé, que és molt important, perquè els països que voten malament ho paguen car».
Al recapitular aquestes paraules, el presentador dels matins de La Sexta ha sigut taxatiu amb el prestigiós i premiat novel·lista: «Cal votar intel·ligentment, no lliurement, ja decideix Vargas Llosa, o un empresari llatinoamericà, o un militar el que s’ha de fer», va expressar davant les càmeres del programa.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Dues falsedats flagrants
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Conseqüències del temporal Un edifici de Santa Coloma de Gramenet, desallotjat d’emergència dissabte per les pluges
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- A l’illa de Padar Indonèsia amplia la recerca de l’espanyol i de tres dels seus fills desapareguts després d’un naufragi
- Rússia prossegueix els seus atacs poc abans de la reunió entre Zelenski i Trump a Florida
- Missatges de llum Els Bars Bizum conquereixen Barcelona
