Conclou els rumors
Isaac desmenteix que hi hagués droga a ‘La última tentación’: «Estic flipant»
El concursant ha conclòs els rumors que van començar a circular per les xarxes socials

La polèmica ha arribat fins a ‘La última tentación’ per unes imatges que es van emetre dilluns passat. A l’estrena del debat presentat per Sandra Barneda va poder veure’s un vídeo que va generar tota mena de comentaris a les xarxes socials, provocant que el seu protagonista hagi hagut de concloure els rumors que havien començat a circular.
El vídeo en qüestió mostrava els habitants de Vila Playa disfrutant d’una festa. En un moment determinat, Isaac li xoca la mà a Óscar mentre li passa un objecte de manera discreta. Aquest simple gest va començar a fer parlar molt a les xarxes, portant nombrosos usuaris a sospitar que es tractava de droga.
A causa de l’enrenou generat, Isaac ha desmentit el rumor de manera taxativa. «Estic flipant una mica, m’esteu passant tota l’estona el vídeo que es va veure ahir en el debat», va reconèixer en una ‘story’ d’Instagram.
Notícies relacionades«Vull aclarir que a la televisió no es pot fumar i li vaig deixar l’encenedor a l’Óscar perquè anés al racó. Jo hi havia d’anar després, llavors quan va acabar em va tornar l’encenedor. No era res més estrany», concloïa el concursant també conegut com Lobo.
Cosas que pasan en villa playa….. #TentacionDBT1 pic.twitter.com/PYBz0mOSXs
— MiNG (@juandomingo78) 20 de septiembre de 2021
Una explicació que ja havia donat Marta Peñate a Twitter, tot i que amb una petita confusió respecte a l’objecte. «És tabac. Cada un té el seu tabac i alguns companys que només fumen en festes no en van portar... Li està donant un cigarret, malpensats», va comentar la concursant canària.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»