A les 22.00
El botó torna a ser el protagonista de ‘La noche de los secretos’ a Telecinco
En aquesta entrega els concursants coneixeran nous secrets per continuar jugant
Telecinco emet avui, les 22.00, ‘La noche de los secretos’. En aquesta entrega del programa, els concursants descobriran que després de la sortida del concurs de Chimo Bayo per decisió de l’audiència, es posarà en joc l’esfera que tenia en el seu poder.
Jordi González els revelarà nous secrets que hauran d’anar assignant als seus companys en una vetllada en la qual el botó tornarà a ser molt present. D’altra banda, una nova missió serà encomanada a un dels habitants de la casa i que serà decidida per part dels espectadors.
En l’entrega, el programa traslladarà als concursants algunes qüestions plantejades pels seguidors del format a través de les xarxes socials. Els col·laboradors estaran encapçalats per Frank Blanco, Carmen Alcayde i Alba Carrillo i alguns dels defensors dels que segueixen a la casa.
- Comerç internacional Les exportacions catalanes superen els 100.000 milions d’euros malgrat els aranzels de Trump
- Pagament per disponibilitat El Govern vol concessionar carreteres, estacions de l’L9 del metro i electrolineres per 1.184 milions d’euros
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Oriol Cardona es consagra amb el segon or espanyol en la història dels Jocs Olímpics d’hivern: «Ja era hora»
- Conflicte a l’escola catalana Els sindicats convoquen una setmana de vagues al març i Educació s’obre a millorar l’oferta salarial
- Els comptes del 2026 Habitatge, mobilitat i educació: totes les claus del pacte Govern-Comuns per als pressupostos
