Una aturada
Jorge Javier, obligat a interrompre les seves vacances per la situació a ‘Sálvame’: «Vull que lluitem pel programa»
El presentador concedirà una entrevista a una revista en què parlarà dels col·laboradors
La baixada d’audiència que ha experimentat ‘Sálvame’ les últimes setmanes en el seu duel contra ‘Tierra amarga’ i les polèmiques en què es veu envoltat el programa han provocat que Jorge Javier Vázquez interrompi les seves vacances. El presentador ha volgut connectar en directe amb l’espai per parlar del tema amb els seus companys.
L’escriptor ha volgut explicar que aquesta setmana es publicarà una entrevista en què parla dels assumptes més delicats del format: «Crec que en tots aquests anys de programa no recordo un terratrèmol tan profund».
Carlota Corredera ha conversat amb el català de les seves preocupacions en aquest estiu tan intens per al format: «Tinc moltes ganes de parlar amb tu, perquè crec que m’ajudarà. Jo ahir ja vaig dir que arriba en un moment de gran desgast personal i professional. Efectivament, el que passa aquí des de fa mesos a tots ens passa factura», ha reconegut amb referència als efectes de la docusèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’.
La gallega s’ha posat a plorar mentre parlava amb el presentador, que ha intentat animar-la: «T’estan donant hòsties sense parar, però això és fins que en trobin una altra». A més, ha volgut enviar-li la portada de la revista i li ha avançat que es mulla sobre companys com ara Kiko Matamoros i Gema López: «També parlo de tu i et proposo que llegeixis i em responguis en directe a la petició que et faig», ha demanat a la periodista.
María Patiño ha llançat un dubte a Jorge Javier plantejant-li si creu que és bona decisió parlar en aquests moments de la situació que passa l’espai: «Jo crec que serà positiu. Jo en aquests moments soc feliç amb ‘Sálvame’, perquè és un fidel reflex de la vida i mai m’havia sentit tan identificat amb un programa».
Abans d’acomiadar-se ha optat per enviar un missatge d’ànim a tot l’equip del format de Telecinco: «Vull lluitar per ell i vull que tots lluitem per ell i que seguim entretenint i acompanyant la gent. Les dificultats el que fan és unir-nos, plantejar-nos coses, dubtar i, sobretot, seguir endavant, sent feliços i fent feliços».
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Investigació pel 29-O "Un puto desastre serà això presi", va escriure Mazón a Feijóo en la dana
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
