Gran fitxatge
Samanta Villar torna a la televisió com a presentadora de la renovada 8tv
La periodista tindrà el seu propi programa d’entrevistes a la cadena catalana
8TV continua completant la seva graella per a la gran renovació que viurà dilluns 30 d’agost. Samanta Villar serà un dels fitxatges estrella de la cadena per presentar un programa d’entrevistes, segons avança Fórmula TV, ha verificat YOTELE i posteriorment s’ha confirmat en una promoció oficial.
La periodista es posarà al capdavant de ‘La entrevista incómoda’, un programa setmanal que s’emetrà els diumenges a les 21:50 hores. Com la resta de formats de la cadena, es podran seguir nivell nacional a Movistar +.
Notícies relacionadesLA TELEVISIÓ MÉS ATREVIDA DE CATALUNYA!
— 8tv.cat (@8tvcat) 27 de agosto de 2021
Aquí teniu part important de la programació. Us desvetllem els nous programes de @8tvcat!
⌛️ 30.08.2021 ⌛️#Torna8TV #EsteuPreparats? pic.twitter.com/z7rzmiKXQY
Això suposa la tornada de Villar a la televisió després de les seves aparicions com a presentadora després de ‘Samanta y la vida de...’ emès a Cuatro a la tardor del 2020. Aquests últims mesos ha sigut col·laboradora en ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’ i ‘Lazos de sangre’ i reportera d’‘En el punto de mira’.
El seu fitxatge se suma al d’altres noms molt potents que s’incorporaran a 8TV aquesta temporada, com Frank Blanco. El català presentarà ‘PAM!’ amb què recollirà el testimoni d’Arús, que tantes alegries li va donar a la cadena en el seu moment, acompanyat d’Alejandra Castelló, Laura Fa, Ricky García i Juan Carlos Ortega,entre d’altres.
- María Laborda, jove prodigi de l’escalada de velocitat: «Escalant soc la nena que jugava al pati de l’escola»
- Chrysalis: la nau espacial dissenyada per portar 1.000 humans a un altre sistema estel·lar
- GUERRA A L’ORIENT MITJÀ Totes les gasolineres d’Espanya hauran de penjar un cartell per publicitar les rebaixes d’impostos del Govern
- Patrimoni artístic Aragó carrega contra els exconsellers que s'oposen al trasllat de les pintures de Sixena: "L'independentisme català somia amb una Catalunya més gran i això sempre és a costa d'Aragó"
- Dret a la mort digna Noelia accedirà a l'eutanàsia de manera imminent després de guanyar una batalla judicial de més de 20 mesos
