’SECRET STORY’
Jorge Javier Vázquez, Jordi González i Carlos Sobera presentaran ‘Secret Story’ a Mediaset
Mediaset ho ha fet oficial a través de Twitter

Jorge Javier, Jordi González i Carlos Sobera han sigut els elegits per presentar ‘Secret Story: La casa de los secretos’, un nou ‘reality’ internacional mai abans emès a Espanya que arribarà aquesta tardor a Mediaset. L’anunci s’ha portat a terme a través del compte oficial de Twitter de la corporació dirigida per Berlusconi.
Eren moltes les apostes d’altres possibles presentadors per al ‘reality’, però finalment s’han decantat pels tres conductors més mítics dels xous de Telecinco i Cuatro. Sobera haurà de compaginar, com va fer amb ‘Supervivientes’, el seu paper a ‘First Dates’ amb aquest nou projecte i, Jorge Javier Vázquez amb les seves obres de teatre i la conducció de ‘Sálvame’.
Notícies relacionades«Mediaset España, en col·laboració amb Zeppelin, ha iniciat la producció de ‘Secret Story’, el ‘reality’ on els secrets marquen el ritme de la convivència. Després de triomfar fora de les nostres fronteres, amb 11 edicions ininterrompudes a França i set a Portugal, així com amb adaptacions al Canadà i Holanda, aquest format original de Banijay s’estrenarà a la tardor a Espanya», confirmava la cadena en un comunicat fa escasses setmanes.
Aquesta confirmació va suposar deixar enrere l’anhelada tornada de ‘Gran Hermano’ a curt termini, que es preveia per a aquesta tardor i, al seu lloc, veurà la llum aquest nou programa.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»