NOU CONFLICTE
Kiko Rivera crea ‘Kantora is mine’, una marca de roba en què reclama que Cantora és seva
Kiko Rivera continua alimentant la polèmica entorn de la seva família, ara, amb una nova marca de roba

Kiko Rivera ha llançat un nou dard a la seva mare. Aquesta vegada ho ha fet creant la seva pròpia marca de roba denominada ‘Kantora is mini’, que, traduït a l’espanyol, vol dir ‘Cantora és meva’. El DJ torna a causar un terratrèmol dins del clan Pantoja, ja sacsejat anteriorment per altres polèmiques en les quals s’ha vist embolicada la cantant i amb una família més dividida que unida.
Rivera ha aprofitat el moment de tensió amb la cantant donant aquesta gran indirecta, per la qual cosa deixa veure que a curt termini no hi haurà cap tipus d’acostament entre ells, més aviat, cada vegada s’estan distanciant més. «Ja ha arribat el dia de l’estrena de la meva nova marca. Espero us agradi i tingui una bonica acceptació per anar millorant-la i fent més cosetes. Espero que la disfruteu tant com jo creant-la», va escriure en una publicació d’Instagram.
Notícies relacionadesEl disseny de la col·lecció que ha tret al mercat el fill d’Isabel Pantoja es pot trobar a la seva pàgina web. Té a la venda varietat de productes com fundes de mòbil, tasses, samarretes en les quals cada un té una inscripció en la qual es llegeix ‘Kantora is mine’, on clarament li reclama el seu dret de propietat de Cantora. El preu dels productes frega els 20 euros.
El conflicte entre la família sembla que té difícil solució. El 2 d’agost passat, l’artista andalusa va complir 65 anys, però no va ser dels seus millors aniversaris, ja que els fills tampoc van anar a fer-li una visita. La seva filla Isa P. va assegurar dijous a ‘La última cena’ que va trucar a la seva mare per telèfon, però no va voler donar més detalls.
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Barcelona, protagonista L’històric Forn de Sarrià renaixerà gràcies al Forn de Cabrianes
- Necrològica Mor als 86 anys Lluís Permanyer, periodista i cronista de Barcelona
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Música Sopa de Cabra celebrarà 40 anys amb una gira que començarà a la sala Razzmatazz de Barcelona
- Negociacions amb el PSOE Junts convoca la direcció dilluns a Perpinyà per decidir si retira el seu suport a Sánchez
- Salaris Així és el salari mínim comú a la Unió Europea que proposa Pedro Sánchez: quantia i franges salarials