Visita 'El Hormiguero'
Josie explica a Pablo Motos per què va criticar el seu ‘look’ al casament de Sergio Ramos i Pilar Rubio
El presentador va aclarir comptes amb l’estilista, que va visitar per primera vegada l’espai

Josie, col·laborador habitual de ‘Zapeando’, va visitar ahir ‘El Hormiguero’ per parlar de la seva carrera com a estilista. L’entrevista va estar marcada per un moment en què Pablo Motos va voler «ajustar comptes» amb el convidat per uns comentaris que va fer: «Em vas posar a parir pel meu ‘look’ al casament de Pilar Rubio i Sergio Ramos. ¿Tan malament anava?».
En to de broma, el presentador va preguntar: «¿Què vols que em posi?, ¿un ponxo? ¿Què té de dolent el meu jaqué? Vaig anar al mateix dissenyador que el Sergio. ¿Per què ell anava bé i jo malament?». A la qual cosa Josie va aclarir: «Ell tampoc anava bé».
Josie no es va tallar a l’hora d’explicar-ne la seva opinió: «Era una pena aquest casament, perquè entre els cossos d’aquests futbolistes no hi havia ni un jaqué decent. El teu era terrible i et van enganyar vilment; no t’ho va poder fer un sastre artesà, és una confecció industrial adaptada i es nota un fotimer». «No et preocupis, a partir d’avui jo et passo el meu telèfon i això s’ha acabat. Et presentaré el meu sastre i veuràs la diferència», va expressar.
Notícies relacionadesL’exconcursant de ‘Masterchef Celebrity’ va continuar tirant dards: «Em xoca que aquestes persones et deixessin sortir del seu taller, perquè un sastre de veritat... Proveu de fer-vos-hi un vestit». «Les costureres mai deixarien que sortissis així perquè hi ha tot el seu afany en això, no t’haurien permès mai sortir d’aquesta sastreria amb aquestes mànigues», va afegir.
D’altra banda, Josie va defensar que avui en dia no hi ha «ostracisme social per a la gent que va mal vestida», ja que, a la seva manera de veure, «tothom va campant al seu aire i mai més portaràs aquest jaqué; te’n faré un amb el meu sastre i te’l deixarem diví, perquè segur que et van dir que et farien alguna cosa amb rotllet. Quan us diguin això, ¡fugiu!», va afegir.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols