Hi va haver connexió
Sergio sorprèn Jordi a ‘First dates’: «És el tatuatge més gai que veuràs en la teva vida»
El participant del ‘dating’ xou va mostrar davant les càmeres un dels seus tatuatges més especials
Sergio va arribar al restaurant de ‘First dates’ presumint de tatuatge. Després de declarar-se com un ferm admirador de les Spice Girls, el participant del ‘dating’ xou va mostrar el seu avantbraç, on porta amb orgull les cinc integrants de la ‘girlband’ més famosa de tots els temps: Mel B, Geri Halliwell, Victoria Beckham, Emma Bunton i Mel C.
«Em van firmar i vaig anar corrent a tatuar-m’hol», va reconèixer Sergio, que es refereix a aquesta curiositat com el seu costat «més friki». «No en tinc cap de favorita, en cada aspecte de la meva vida m’hi identifico. M’han fet sentir des que tenia 3 anys fins ara, que en tinc 27», va explicar en uns totals a càmera.
Després de Carlos Sobera, qui també va poder veure el tatuatge de Sergio va venir el Jordi, el jove barceloní amb qui va ser aparellat. «¿Et molen els ‘tatus’?», li va preguntar aquest per trencar el gel. «Molt. És el tatuatge més gai que veuràs en la teva vida», va respondre ell entre rialles.
Notícies relacionades«¿Les Spice Girls? Està guai», va admetre el Jordi, que també porta algun disseny tatuat pel seu cos. El participant va reconèixer que la seva cita li semblava «valenta» perquè «no tothom es tatua això». «És arriscat però jo també tinc aquest punt», va assegurar.
Quan va arribar el moment de prendre ‘la decisió final’, Sergio va reconèixer que no tindria una segona cita, sinó «moltes cites més». En aquesta mateixa línia es va mostrar el Jordi: «Sí, tindria una segona cita, una tercera... Ens podem conèixer».
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Nous hàbits de criança La falta de límits a casa tensiona la gestió de l’aula a infantil
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Escrit fiscal La fiscalia demana la nul·litat de la condemna del Suprem a García Ortiz per vulnerar el seu dret a la defensa
