Era «fred i pesat»
L’Estrella afirma a ‘First Dates’ que va viure una experiència paranormal: «Va venir un ésser i em va fer l’amor»
La comensal es va animar a compartir aquesta anècdota després que la seva cita parlés del do de la seva germana
 
	L’espiritualitat va ser l’ingredient principal d’una de les últimes cites de ‘First Dates’, que aquest dijous també va donar veu a una història de superació. Després que l’Estrella parlés de la seva passió pel món de la meditació, l’Ángel es va animar a revelar les habilitats extrasensorials de què disposa la seva germana.
«Té un do, veu la gent morta», va assegurar el comensal, que va despertar la curiositat de la seva acompanyant: «¿I això no li fa cangueli? ¿No li fa por?». «Al revés. Li dona una pau brutal», va explicar l’Ángel.
Lluny d’espantar-se o de mostrar-se escèptica, l’Estrella es va interessar per aquest do cridaner: «Que bonic. ¿I ella sap quines persones moriran?». «No ho he preguntat mai. Li tinc molt respecte, però la meva germana m’ha dit més d’una vegada que el meu pare ha vingut a veure’ns i que està bé», va comentar ell.
L’Ángel va donar més detalls sobre els suposats poders de la seva germana: «El dia que el meu pare s’estava morint, ella va veure en un racó les seves germanes. L’estaven esperant». Una història que l’Estrella va aprofitar per parlar de les seves pròpies experiències «inexplicables».
En uns primers plans a càmera, va confessar que ha tingut «experiències diferents, però molt boniques». «Va venir un ésser i em va fer l’amor quan tenia uns 22 anys. Quan em vaig ficar al llit, vaig apagar el llum i vaig notar una cosa freda i pesada que baixava. Em va fer l’amor», va relatar l’Estrella.
Malgrat tenir moltes coses en comú, l’Ángel va rebutjar tenir una segona cita amb ella: «Sexualment no m’atrau, però com a amiga podem tenir les cites que vulguem». «A mi també m’agradaven més alts, però no passa res», va apuntar l’Estrella per acomiadar-se amb una cleca.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- FUTBOL Jordi Alba: «Em motiva més l’Hospi que continuar jugant. Tant de bo arribar a Primera»
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
