A partir de les 22:00 hores
Un nou nominat se salvarà aquesta nit a ‘Supervivientes: Tierra de nadie’
A més, tant concursants oficials com Encallats posaran a prova el seu equilibri al mar per optar a una suculenta recompensa
Telecinco, a partir de les 22:00 hores, i Cuatro, a les 22:50, emeten aquesta nit el segon programa de ‘Supervivientes 2021: Tierra de nadie’. Carlos Sobera torna a posar-se al capdavant de la gala dels dimarts del ‘reality’ de supervivència, que també comptarà amb la presència de Lara Álvarez des d’Hondures.
Entre els continguts més rellevants de la nit hi ha la segona cerimònia de salvació, en la qual un dels quatre nominats –Melyssa Pinto, Tom Brusse, Alejandro Albalá i Antonio Canales–, el més votat per l’audiència, quedarà fora de la llista.
Notícies relacionadesL’espai també oferirà imatges de l’última hora de la supervivència en les diferents localitzacions, amb especial atenció a les primeres hores de Palito Dominguín al costat dels seus nous companys, tots ells supervivents de ple dret, i a la seva relació amb Antonio Canales, amb el qual ha mantingut algunes diferències; els motius que han generat l’enuig entre Tom i Melyssa; i la situació d’Alexia, amb dificultats en la seva alimentació.
A més, tant Supervivents com Encallats posaran a prova el seu equilibri al mar per optar a una suculenta recompensa.
- Cita al juny El Cercle analitzarà en la seva reunió anual l’autonomia estratègica europea
- Cas Epstein Starmer s’aferra al càrrec malgrat la pressió pel cas Mandelson
- Trump, insatisfet amb el pla de pau de tres fases de l’Iran
- Tensió global El suport a Israel es desploma als EUA i qüestiona el futur de l’ajuda militar
- Eurocambra Retirada la immunitat a Alvise Pérez per ser jutjat per assetjament
