Quan tenia 17 anys
El Sulayman narra la seva dura història a ‘First Dates’: «Arribem en pastera sense res i ara soc un espanyol més»
El noi va revelar que va realitzar aquesta perillosa travessia amb el seu cosí i un amic del seu cosí, que va morir durant el trajecte
Molts comensals de ‘First Dates’ tenen històries que mereixen ser conegudes per la seva audiència. Aquest és el cas del Sulayman, un model i estudiant de disseny originari de Gàmbia, que li va explicar a Carlos Sobera com va arribar a Espanya després de posar la seva vida en perill: «Vaig arribar en pastera i vaig créixer a les Canàries»
«Vaig venir amb el meu cosí i un amic íntim del meu cosí, que va morir durant el camí. Nosaltres vam tenir sort perquè vam arribar sense res i ara som dos espanyols més», va continuar explicant Salayman al presentador a la barra de l’espai de Cuatro.
El noi també va explicar com va haver de deixar-ho tot enrere per iniciar una nova vida al nostre país quan amb prou feines tenia tan sols 16 anys: «La meva vida allà era la d’un nen feliç inconscient de la situació econòmica, pots ser feliç sense res... Era el germà gran i vaig haver de prendre la decisió de sortir del país per tal que la família fos feliç perquè ells eren la meva vida».
«Quan vaig arribar a les Canàries, vaig estar un any en un centre de menors. Tenia 16-17 anys i aquella etapa va ser fabulosa i em van tractar molt bé. De fet, segueixo en contacte amb ells avui en dia perquè són com la meva segona família. Hi ha molt bona gent. Vaig sortir d’allí amb un paper que em va permetre poder treballar i tenir una vida millor», va assegurar el noi.
Sulayman llegó a España buscando poder ayudar a su familia y hoy trabaja como modelo. ¿Será Justa la compañera de viaje que viene buscando? 😊 #FirstDates14A #5AñosDeAmor https://t.co/x6IbzaH1tz pic.twitter.com/UOIrGA13TW
— First dates (@firstdates_tv) 14 de abril de 2021
Després del seu testimoni, el Sulayman va conèixer la Justa, una analista de dades de 27 anys, que buscava un home amb un estil similar al d’Aquaman, però en gegant: «Un osset amorós gegantí, gran. M’és igual que sigui grassonet, em mola. Però amb un cor d’or»
«M’ha agradat pel seu estil. La primera impressió és important perquè si no m’entra pels ulls, no hi ha res a fer», va assegurar el Sulayman després de conèixer la Justa, que també va tenir una opinió bona d’ell després de conèixer que vol es fer un forat com a dissenyador: «Mola. M’agrada perquè jo també estic en línia amb això».
Notícies relacionadesUna vegada asseguts a la taula, el cert és que la conversa entre ells va fluir i tots dos van disfrutar d’un sopar bastant distès en què van trobar molts punts en comú. «Com a persona, em va agradar com parla. Ella és un conjunt que m’ha agradat», va afirmar el Sulayman en un total a càmera.
Als minuts finals, els punts que tenien en comú no van ser determinants en ‘La decisió final’. El Sulayman sí que va voler tenir una segona cita amb la Justa però ella, en canvi, va preferir marxar sola del restaurant de ‘First Dates’: «D’entrada, no m’ha entrat pels ulls i jo em deixo portar molt per aquesta sensació»
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Eleccions a Extremadura María Guardiola: "Quan sento els meus adversaris em sembla que estan fora de la realitat"
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Loteria de Nadal 2022 ¿Què has de fer si et toca la Loteria de Nadal 2022?: consells
- Una llarga trajectòria aeronàutica PERFIL | Rafael Jiménez Hoyos, el conseller delegat de Level que pilota els seus propis avions
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Escàndol internacional Víctimes i congressistes critiquen la censura de documents publicats del cas Epstein
