Al costat de Pep Antón Gómez
Jordi Sánchez debuta com a director de cine: així és ‘Alimañas’
El protagonista de ‘La que se avecina’ és el guionista i director d’una «comèdia negra per a tots els públics»
Completament recuperat de la Covid-19 després de passar 24 dies a l’uci, Jordi Sánchez ha presentat el seu nou treball. El protagonista de ‘La que se avecina’ és el guionista i director d’‘Alimañas’, el seu primer llargmetratge al costat de Pep Antón Gómez.
Es tracta d’una comèdia negra per a tots els públics que està protagonitzada pel mateix Sánchez i que es rodarà en l’últim trimestre d’aquest any. La producció va a càrrec de Feelgood (Juan Moreno i Guillermo Sempere).
A més de la popular faceta de Jordi Sánchez com a actor, forma un prolífic tàndem creatiu al costat de Pep Antón Gómez, amb èxits teatrals i televisius com ‘Krámpack’, ‘¡Excuses!, ‘Hoy no cenamos’, ‘El eunuco’, ‘¡Mamááá!’ i ‘Mitad y mitad’.
Notícies relacionadesActualment tenen a la cartellera al Teatre Reina Victoria de Madrid ‘Asesinos todos’, protagonitzada per Carlos Sobera, Elisa Matilla, Neus Asensi i Ángel Pardo, amb una gran acollida de crítica i públic.
Així és ‘Alimañas’
Segons paraules dels mateixos autors, ‘Alimañas’ és una comèdia delirant. La història d’una mare que no es vol morir i un parell de fills roïns que només pensa a heretar. Tot un catàleg de situacions trepidants on la mesquinesa i la mala llet campen al seu aire. Una història d’avui. Una història de sempre.
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
