A ‘Antena 3 Noticias’
La nova pulla de Vicente Vallés a Pedro Sánchez: «És la tercera vegada que ho repeteix»
El presentador va analitzar les últimes declaracions del president del Govern central després que aquest llancés un missatge optimista
Ahir, Pedro Sánchez va comparèixer per avançar el pla de vacunació en els pròxims mesos. A més d’assegurar que s’espera que per a l’estiu el 70% de la població estigui vacunada, Sánchez també va afirmar que estem davant «el principi del final» de la pandèmia, unes paraules que s’han guanyat un nou dard de Vicente Vallés.
El presentador d’‘Antena 3 Noticias’, un dels més crítics amb la gestió que ha fet el Govern des de l’inici de la pandèmia, va tornar a fer una de les seves anàlisis: «Pedro Sánchez repeteix almenys per tercera vegada que estem davant el principi del final. Ja ho va dir fa cinc mesos, al novembre, just després de la segona onada. Ho va tornar a dir a mitjans de desembre, al Congrés, abans que arribés la tercera onada al gener», va expressar.
En elaboració.
- Rebuig ciutadà Barcelona cancel·la el sopar popular del centenari del Park Güell després de la polèmica veïnal
- Decret de menjadors Col·legis i instituts han d'eliminar totalment les begudes ensucrades i la brioixeria dels seus centres des d'aquest dijous
- Marisc "Feia temps que no tastava un arròs tan bo": el restaurant de Girona aclamat per les seves paelles
- Llengua "Tothom podia copiar": les queixes que qüestionen la validesa de l'examen oficial de C2 de català
- Infraestructures Ja és oficial: les obres del corredor mediterrani es retarden a Castelló
