A les 22:00 hores
L’avenç de la foguera del Manuel i la Lucía, a ‘El debate de las tentaciones’
A més, l’espai presentat per Sandra Barneda analitzarà les hores posteriors a la foguera de confrontació entre el Diego i la Lola amb ampli material inèdit

db-isla-sandra12
Telecinco emet aquesta nit, a les 22:00 hores, una nova entrega del debat de ‘La isla de las tentaciones’. En aquesta ocasió, el format presentat per Sandra Barneda emetrà un avenç de la pròxima foguera de confrontació entre la Lucía i el Manuel.
A més, analitzarà amb ampli material inèdit les hores posteriors a la foguera de confrontació entre el Diego i la Lola, en què tots dos van decidir continuar amb les seves respectives experiències a les viles.
Notícies relacionadesAquesta entrega comptarà amb les intervencions de Terelu Campos, Kiko Matamoros, Suso Álvarez, Fani Carbajo, Tom Brusse, Arantxa Coca, Nagore Robles, Irene Rosales, Melyssa Pinto i familiars dels actuals participants.
D’altra banda, Marta Peñate, exparticipant del format, tornarà a deixar temporalment el ‘piset’ de ‘Solos’ per valorar al plató els últims esdeveniments que han tingut lloc al programa i retrobar-se amb un dels protagonistes d’anteriors edicions de ‘La Isla de las Tentaciones’.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»