LLOP
La impactant transformació de Joaquín Sánchez per imitar la Marina de ‘La isla de las tentaciones’
El futbolista, seguidor del ‘reality’ de Telecinco, va publicar el vídeo amb el canvi a les seves xarxes socials
Joaquín Sánchez s’ha declarat en moltes ocasions fan absolut de ‘La isla de las tentaciones’. El futbolista ens té acostumats a compartir les seves reaccions al ‘reality’ i a comentar tot el que hi succeeix. A l’última entrega, l’andalús va tornar a sorprendre els seus seguidors amb un vídeo que ningú esperava en el qual es convertia en una de les participants.
El jugador del Betis es va transformar i va compartir una ‘story’ d’Instagram en què se’l podia veure convertint-se en un llop mitjançant un filtre de la xarxa social. El vídeo anava acompanyat amb la frase ‘Marina de nit’, fent referència a què pretenia transformar-se en ella.
Torna a la càrrega amb la Marina
Des de l’estrena de l’edició, fa tres setmanes, el Joaquín ha publicat cada dijous contingut a les seves xarxes relacionat amb el programa, especialment fent al·lusió a l’actitud de la Marina. Al seu primer programa, el futbolista va apostar per qui creia que cauria primer rendida davant els solters: «Jo crec que serà la Marina. ¿Esteu amb mi, no? Hi ha ‘feeling’», es va sincerar a les seves xarxes socials.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- Monedes de col·leccionista valorades en més de 150.000 euros: peces d’or històriques
- De la mà de la IA El Govern s’inspira en el model estoni per simplificar els tràmits administratius
- Agressions sexuals Detenen un jove de 18 anys per fer tocaments a dues adolescents a les Fires de Girona
- Viral La nova vida de Dani Alves als 42 anys, de futbolista a predicador en una església a Girona: «S’ha de tenir fe, jo soc la prova d’això»
- REUNIÓ DE LA DIRECCIÓ El PSOE fa una última crida a Junts per evitar la ruptura: «Val la pena dialogar i arribar a acords»
