Amb el tema ‘Tick-Tock’
Croàcia elegeix Albina com el seu representant a Eurovisió 2021
L’artista portarà la bandera croata al festival europeu després d’aconseguir la victòria al ‘Dora 21’
Croàcia ja ha escollit l’artista i la cançó amb què participaran a la pròxima edició del Festival d’Eurovisió. Albina representarà al país centre a l’escenari de Rotterdam 2021 després d’alçar-se amb la victòria a la gran final del DORA 2021, la preselecció organitzada per la televisió pública lituana, amb el tema ’Tick-Tock’.
D’aquesta manera i després de descartar la reelecció de Damir Kedzo, el que anava a ser el seu representant el 2020, Croàcia intentarà tornar a una final del Festival d’Eurovisió després de 4 anys sense estar-hi. Abans de la cancel·lació de la passada edició per la pandèmia, a Tel Aviv 2019, Roko Blazevic es va quedar a més de 30 punts d’aconseguir el passi a la gala de dissabte amb el tema ‘The dream’ (El somni).
EN ELABORACIÓ.
- ELECCIONS Joan Tardà aposta per un front d’esquerres per a les eleccions generals: «Intentaré convèncer la direcció d’ERC»
- Torn d’ofici Catalunya reforça la justícia gratuïta amb sis milions d’euros més cada any
- Cost de la vida La inflació baixa una dècima al desembre i tanca l’any 2025 en un 2,7%
- Il·legals, segons el Dret Internacional Consum exigeix a set multinacionals que retirin la seva oferta d’allotjament vacacional en territoris ocupats per Israel
- Investigació L’informe del PSOE sobre la seva comptabilitat troba despeses “cridaneres”, però descarta el finançament il·legal
