En el seu monòleg d’ahir a la nit
La reflexió de Buenafuente: «Fa un any que estem en el dia de la marmota i Ferreras és el nostre Bill Murray»

Buenafuente va aprofitar que ahir era 2 de febrer, o el que és el mateix, el Dia de la Marmota, per fer una reflexió a ‘Late motiv’ sobre la pandèmia. «Durant el dia d’avui, als Estats Units utilitzen un mètode per saber si s’allargarà l’hivern o no, una cosa que els preocupa molt. Mira que tenen coses de què preocupar-se, eh...», va començar dient en el seu monòleg inicial.
«El que digui la marmota. No hi ha res més humiliant per a un meteoròleg», va dir fent broma el presentador de #0, que va afegir: «Aquest any el que li preguntaria a la marmota és quant durarà la pandèmia, i ja de passada quan em toca la vacuna».
Notícies relacionadesEl conductor va fer al·lusió a ‘Atrapat en el temps’, la pel·lícula protagonitzada per Bill Murray en la qual es repeteix sempre el mateix dia. «Nosaltres ja fa un any que estem en el Dia de la Marmota. El nostre Bill Murray és Ferreras, això és així», va dir davant les rialles del públic. «Cada dia que poses la televisió podria ser avui o el maig passat. La pandèmia, resultats, titulars.... i no envelleix», va afegir.
A més, va parlar d’un nou debat que ha començat a fer-se sentir: «Ara s’està parlant de salvar la Setmana Santa. Una altra vegada...». El presentador va posar unes declaracions de la ministra de Turisme, Reyes Maroto, i les va comparar amb el que es deia el 2020. «¿Algú li ha preguntat a la verge si vol sortir aquest any?», va ironitzar el còmic.
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab