Sense embuts
La Vanessa, a ‘First dates’: «Soc una miqueta porca, m’agrada molt jugar amb el menjar»
Aquesta revelació li va encantar al Moisès, ja que considera que, «com més plaer hi hagi, molt millor per a tots dos»
El restaurant de ‘First dates’ rep diàriament comensals que no tenen problemes a ser ells mateixos. Aquest és el cas de la Vanessa, una esteticista de Jerez de 37 anys, que va fer acte de presència en el format de Cuatro mostrant-se completament sense complexos: «Soc una tia que em vull fotimer, amb els meus quilos i amb el que sigui».
«En l’amor m’agrada donar-ho tot i els homes m’agraden simpàtics, oberts... La meva última parella va tenir uns canvis de caràcter que no em van agradar i el vaig deixar. Després em vaig assabentar que m’havia sigut infidel a la seva feina amb homes, dones, prostitutes, travestis i tot el que es remenava...», va revelar la noia tot just arribar al ‘dating’.
Notícies relacionadesInstant després de presentar-se, el Moisès, un muntador de pladur de 41 anys, que també es va definir com una persona «alegre, divertida i positiva»: «No m’agrada la rutina i disfruto fent-li veure a la gent que la vida és molt més fàcil del que és».
EN ELABORACIÓ
- Mercat immobiliari Ni Sarrià ni l'Eixample: les habitacions més cares de Catalunya no són a Barcelona
- Dues nenes asturianes amb una discapacitat del 78% aconsegueixen una parada de transport escolar més a prop de casa després d'un any de lluita: "Ha estat esgotador"
- Successos Detingut un fals mecànic a Sabadell que enganyava gent gran amb reparacions inexistents
- Paratges Així és el poble de Barcelona que presumeix d'Aitana Bonmatí: mar Mediterrani, castell mil·lenari i moltes vinyes
- Educació a Catalunya Així són els 9 col·legis de Barcelona de la llista Forbes 2026 de millors escoles d'Espanya: molt anglès i activitats a l'aire lliure
