VÍDEO
Així va negar Salvador Illa a TVE que seria el candidat del PSC en les eleccions de Catalunya
El fins ara ministre de Sanitat va assegurar que Miquel Iceta seria el candidats dels socialista en les pròximes eleccions catalanes

Aquests últims dies del 2020 també ens ha deixat una de les de sorpreses polítiques de l’any. Salvador Illa deixarà pròximament el seu càrrec com a ministre de Sanitat per encapçalar la llista electoral del PSC en les pròximes eleccions al Parlament de Catalunya, canvi que un dia abans va negar al ser preguntat a ‘La Hora’ de La 1.
Notícies relacionadesSalvador Illa confirma en @LaHoraTVE que no se presentará como candidato a las elecciones en Cataluña: "El candidato va a ser Miquel Iceta, que es la persona que está en mejores condiciones para abanderar este cambio"
— RTVE (@rtve) 29 de diciembre de 2020
📺 https://t.co/jsEYspybjz #LaHoraSalvadorIlla pic.twitter.com/JLlZLDLKkI
«¿Ens pot confirmar que l’hi han plantejat, almenys de forma informal? ¿O ens ha fallat la font?», va preguntar Igor López en l’espai de la cadena pública. «No, jo li puc confirmar el que li estic dient. El candidat que presentarem nosaltres, en unes eleccions que han d’oferir un canvi important a Catalunya, serà Miquel Iceta. Ell és la persona que està en millors condicions per fer aquest canvi i liderar-lo a Catalunya», va contestar sense dubtar Salvador Illa.
EN ELABORACIÓ
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026