A LES 22:00 HORES
'La voz' a Antena 3: Miriam Rodríguez rescatarà a un dels eliminats en la 'Batalla final'
Kelly, que pertanyia a l'equip d'Alejandro Sanz i va ser eliminat en els «assalts», serà el rival de l'elegit per l'artista en el 'talent show' d'Antena 3
miriam-rodriguez-5-1 /
Antena 3 emet avui a les 10 de la nit la ‘Batalla final’ de la seva segona edició de ‘La voz’. En aquesta ocasió, Antonio Orozco, Laura Pausini, Pablo López i Alejandro Sanz, amb l’ajuda dels seus assessors Mala Rodríguez, Carlos Rivera, Yatra i Tini, hauran d’elegir els concursants que arribaran a la fase final del talent musical, passant moments difícils a l’haver de dir adeu a alguns dels seus concursants.
D’altra banda, Miriam Rodríguez, la cinquena coach de ‘La Voz’, trepitja per primera vegada l’escenari del programa per presentar al guanyador ‘El Regreso’, el format digital que s’emet a Atresplayer en el qual diversos concursants eliminats s’han anat enfrontant en duels. Finalment, Kelly, eliminat en els «assalts» i que pertanyia a l’equip d’Alejandro Sanz, s’ha guanyat la confiança de Miriam Rodríguez i ha sigut el guanyador d’‘El Regreso’ i aquest divendres sabrà qui és el seu rival per passar a la següent fase.
El rival de Kelly es coneixerà durant una poderosa ‘Batalla final’ i serà seleccionat per Miriam d’entre tots els concursants eliminats al llarg de la nit. Tots dos s’enfrontaran en un duel espectacular per tornar a ‘La Voz’, que tindrà lloc a la primera gala de la fase final del programa.
- Apunts polítics Ni per a tu ni per a mi, per a tots dos
- Nuevo escenario Els Comuns exigeixen a l’Executiu renegociar el pacte de pressupostos
- Comptes públics El Govern injecta avui 5.000 milions per pagar nòmines
- La legislatura catalana Illa retira els pressupostos i ERC dilueix l’exigència de l’IRPF per negociar
- "En minuts et buiden el dipòsit"
