XARXES SOCIALS
Minerva Piquero critica el tractament del coronavirus als matinals: «Es delecten en la tragèdia»

minerva-ok
Minerva Piquero, qui va ser presentadora de la informació meteorològica a Antena 3, ha llançat un contundent missatge dirigit als espais matinals de televisió. La també escriptora ha gravat un vídeo en el qual mostra la seva preocupació pel tractament que se li està donant al tema del coronavirus en certs programes.
«Les notícies que estan donant són horroroses. No dic que no es donin dades reals o que no expliquem el que està passant. Però, ¿quina necessitat hi ha de portar a persones que expliquen com han vist que a la gent gran se la deixa morir? És horrible», denúncia Piquero, que considera que els responsables de continguts s’estan «delectant en la tragèdia».
Mensaje a las televisiones y directores de programas y contenidos. Gracias. pic.twitter.com/fHHx5mx5Mu
— minerva piquero (@minerpi) 24 de marzo de 2020
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»