INICIATIVA PEL CORONAVIRUS
'Got talent' es queda a casa: llançarà noves actuacions a les seves xarxes durant la quarantena
El 'talent show' d'èxit de Telecinco acompanyarà els espectadors per fer més suportable el tancament

santi-millan
La televisió està mostrant tot el seu enginy per acompanyar els espectadors en uns dies tan complicats. És el cas de ‘Got talent’, que en plena alerta sanitària pel coronavirus ha reinventat el seu format per fer més suportable la quarantena dels seus seguidors.
Tal com informa Mediaset en un comunicat, el ‘talent show’ produït per Fremantle ha posat en marxa una iniciativa que ja pot disfrutar-se a totes les seves xarxes socials. Cada dimecres, divendres i diumenge pujaran noves actuacions al seu Facebook i IGTV d’artistes que ja han passat prèviament pel programa.
Notícies relacionades¡Got Talent vuelve desde casa! Nuevas actuaciones en redes sociales y lives con @Santi_Millan , los jueces y los artistas ⭐ #GotTalentEnCasahttps://t.co/qKXsbJE2yQ
— Got Talent España (@GotTalentES) 18 de marzo de 2020
Santi Millán també tindrà un paper molt important en aquests especials de ‘Got talent’. Cada dijous a partir de les 18:00 hores, el presentador connectarà en directe a través del compte d’Instagram del programa i comentarà els vídeos amb els artistes i jutges.
A més de compartir les seves impressions sobre aquests números, també valorarà les actuacions que el públic vulgui compartir sota l’etiqueta #GotTalentEnCasa a Instagram i TikTok.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»