A 'GH VIP'
Mila esclafeix a plorar després del comiat de Jorge Javier: «He de passar per la sala d'operacions»
El presentador va voler tranquil·litzar la concursant i li va dedicar unes paraules emotives

mila
Aquest dijousJorge Javier Vázquez va presentar la seva última gala de ’GH VIP’ abans de la intervenció quirúrgica a què s’haurà de sotmetre la setmana que ve. Per aquesta raó, durant el programa d’ahir a la nit, va voler acomiadar-se dels concursants que encara són a la casa de Guadalix de la Sierra. Com era d’esperar, una de les més afectades per la notícia va ser Mila Ximénez, amiga íntima del comunicador.
«A partir de la setmana que ve no podré estar amb vosaltres perquè he de passar de nou per la sala d’operacions. És una operació que tenia programada d’un temps ençà, així que en principi no té la importància de l’anterior», va afirmar el Jorge Javier durant una connexió amb l’Adara, l’Alba, la Noemí, l’Antonio David, l’Estela i la Mila.
«Espero poder tornar a ser amb vosaltres a la final, tant de bo pugui. En principi no hi ha d’haver cap problema», va dir el presentador per tranquil·litzar els habitants. No obstant, el rostre de la Mila va anar canviant a poc a poc fins que no va poder evitar esclafir a plorar.
«Per si de cas no hi soc, només volia donar-vos les gràcies per aquesta edició que ens heu estat brindant. Per a mi ha sigut històrica. Us continuaré veient des de casa, ens veiem com més aviat millor», va afirmar el Jorge Javier, que al veure la reacció de la seva amiga, li va enviar un missatge: «Mila, et vull tranquil·litzar. No et preocupis, a veure què passa. No sé quan ens veurem, si sortiràs o no».
El Jorge Javier, a la Mila: «T’he trobat a faltar»
Notícies relacionadesMés endavant, després de les nominacions de la Mila i en la intimitat del confessionari, el Jorge Javier li va enviar un emotiu missatge: «Ens hem d’acomiadar, no em vull posar sentimental però com que no sé quan et tornaré a veure, que sàpigues que t’he trobat moltíssim a faltar. T’estimo moltíssim, un petó molt fort. Tinc moltes ganes d’abraçar-te, soc molt feliç d’haver-te embarcat en aquesta aventura».
«Sé que en alguns trams m’hauràs volgut matar, assassinar, empènyer-me per un barranc. Però sé que passi el que passi, quan et toqui sortir d’aquesta casa ho faràs amb un somriure. T’estimo molt, amiga meva», va finalitzar el presentador, que va rebre de tornada tot l’afecte de la seva companya: «¿Et puc dir que t’estimo molt i que et trobaré a faltar? Seré forta aquí, vaig entrar per tu i seguiré també per tu».
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura