AL 'CONFE'
L'«enxampada brutal» a Adara a 'GH VIP: confessa a João que es vol separar
Jorge Javier Vázquez va revelar aquest dilluns el contingut de la conversa i va comunicar la notícia a la parella de la concursant

adara-hugo
Adara i Gianmarco estan cada vegada més units a la casa de ‘GH VIP’i la concursant no sembla tenir clar quins són els seus sentiments. No obstant, sí que està disposada a separar-se de la seva actual parella, Hugo Sierra, una vegada finalitzi el ‘reality show’. Així ho va afirmar Jorge Javier Vázquez aquest dilluns a ‘Sálvame’, on va revelar que la jove ha mantingut una conversa amb Maestro João en què deixa clares les seves intencions.
María Zambrano, directora de ‘GH VIP’, va trucar en directe a Jorge Javier per comunicar-li el que havia passat. «Atenció, perquè s’ha produït una enxampada brutal d’una conversa entre João i Adara», va anunciar el presentador abans de donar més detalls: «S’ha produït al confessionari quan pensaven que ningú els estava escoltant».
Més endavant, ‘Sálvame’ es va posar en contacte amb Hugo per comunicar-li la notícia bomba que l’afecta de ple. «Adara ha explicat a João que es vol separar», va comentar el comunicador al guanyador de ‘GH Revolution’, que no va rebre la notícia amb sorpresa: «Ho hauré de veure i que m’ho digui quan surti. A hores d’ara estic preparat per a tot».
Notícies relacionadesA més, Hugo va voler deixar clar que no estava passant cap tipus de crisi amb Adara abans que arrenqués el concurs, tal com s’ha dit. «Estàvem bé. Si haguéssim estat malament, potser li hauria dit que esperés un altre any. Com que estava tot bé, li vaig donar suport des del primer minut», va explicar.
D’altra banda, va afirmar que veia que Adara era «feliç» al seu costat malgrat l’estrès que tots dos van patir després del naixement del fill que tenen en comú per la falta de son. «La cosa anava millorant i l’amor mai va faltar», va assegurar Hugo a ‘Sálvame’.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»