INFORMACIÓ DE L'EXTERIOR
Els concursants de 'GH VIP' descobreixen que hi ha eleccions i que podran votar
L'organització del concurs ha fet una excepció i els ha comunicat la important notícia de l'exterior
gh-vip
El Súper de ‘Gran Hermano VIP’ va fer dimecres una excepció i va comunicar als concursants una notícia important que afecta tots els ciutadans. Durant l’emissió de l’‘Última hora’ presentat per Lara Álvarez, els habitants de la casa de Guadalix de la Sierra es van assabentar que el 10 de novembre hi ha eleccions a Espanya i que, lògicament, podran votar.
«Us volem comunicar una notícia important de l’exterior, que creiem que heu de saber», va dir el Súper als concursants, que es van quedar descol·locats al sentir aquestes paraules. Després de descobrir la convocatòria d’eleccions, alguns participants com Irene Junquera es van posar a aplaudir mentre Mila Ximénez demanava tranquil·litat. «Calleu, cony», va demanar la col·laboradora de ‘Sálvame’.
En aquell mateix moment, el Súper va revelar que els concursants podran votar malgrat estar tancats en la casa més famosa de la tele. «Us oferirem tot el necessari perquè, si ho voleu, pugueu exercir el vostre dret a vot», va informar mentre els ‘vips’ es mostraven agraïts.
Notícies relacionades«¿No podem sortir una estona a votar? És una opció», va fer broma una Mila ansiosa per sortir al carrer. No obstant, tot apunta que els concursants hauran de votar per correu abans del 6 de novembre, data en la qual es tanca el termini.
Es pot recordar que el desembre del 2017, els concursants catalans d’‘Operación triunfo’ sí van tenir l’oportunitat de sortir de l’Acadèmia per votar a les eleccions del Parlament de Catalunya. D’aquesta forma, els fansd’Alfred, Aitana i Nerea els van poder veure a les urnes exercint el seu dret a vot.
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Excursió familiar Les activitats medievals envaeixen la capital d’Osona
- Copa del Rei Un Espanyol nul s’estavella i el Sant Andreu frega la gesta
- El Barça posa avui a la venda el peluix de la seva mascota CAT
- L’arquitectura, escultura descomposta
- La IA revoluciona la prevenció d’incendis i l’anàlisi dels boscos
- Vacunar-se contra l’herpes podria ajudar a reduir el risc de demència
- Per primer cop es construeixen més pisos oficials de lloguer que de venda
- El cap de gabinet de Mazón va intervenir en l’ES-Alert: "Salo, de confinar res, sisplau"
