CONVIDAT DE PABLO MOTOS
Miguel Ángel Revilla es disculpa a 'El hormiguero' per un comentari que va fer en la seva anterior visita
El president de Cantàbria va demanar perdó per unes declaracions que va fer el juny passat

revilla
‘El hormiguero’ va iniciar aquest dilluns la nova setmana rebentMiguel Ángel Revilla al seu plató. El president de Cantàbria, un dels polítics que acapara més minuts de televisió, va conversar amb Pablo Motos sobre diversos assumptes d’actualitat i va voler aprofitar les càmeres per demanar disculpes per unes paraules que va dir en la seva anterior visita al programa.
Tal com va recordar l’espai d’Antena 3, el 5 de juny, Revilla va deixar caure que els rams de flors que s’utilitzen en els enterraments podrien ser reutilitzats. «¿Què passa amb les flors? ¿On van? No crec que es destrueixin, probablement, les corones del mort serveixin per fer un ram per al naixement d’un nen», va afirmar llavors.
Notícies relacionadesAhir a la nit, Revilla va assegurar que arran de les seves declaracions, hi va haver una «sublevació general del sector de la floristeria nacional». «M’han arribat fins a corones amb un llaç negre», va assenyalar amb humor el polític abans d’aclarir les seves paraules: «Els floristers són una gent molt professional que fan unes coses meravelloses».
«Potser també els ha dolgut que tingui escrit en un llibre que no vull flors en el meu funeral», va afegir Revilla. «Vull que em socarrimin i ja està», va afegir. «Soc consumidor de flors i mai se m’ocorreria pensar que ells s’aprofiten d’aquestes flors», va insistir el convidat, que va llançar una altra teoria: «Potser hi ha un mercat ambulant de gent que salta la tàpia, és una pregunta que encara no tinc resolta».
- Alerta Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- Baix Llobregat A la venda la mansió de luxe on va viure un exjugador del Barça a Gavà: espectacular i exclusiva
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- 1.617 dies de suspensió de funcions Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- Detectat un linx ibèric en llibertat a Catalunya
- TRUMP Un jutge bloqueja l'ordre de Trump que prohibia a Harvard admetre estudiants estrangers
- Òbit Mor el fotògraf Sebastião Salgado
- Govern de Trump Pànic entre els estudiants espanyols de Harvard després del veto de Trump: "Tinc molta por de creuar la frontera"
- Per 118,3 milions d’euros Transports aprova les obres per duplicar l’N-2 a Figueres després de més de dues dècades d’espera
- Educació a Catalunya Catalunya unifica a la baixa el preu dels seus graus i màsters a les universitats públiques