¿CANVI D'OPINIÓ?
El tuit vell d'Irene Junquera que s'ha tornat en contra seu després de fitxar per 'GH VIP'
La periodista va mostrar el seu rebuig cap al format en què ella mateixa participarà aquesta tardor
irene-junquera
El passat sempre torna, també en forma de tuit. És el que li ha passat a Irene Junquera, que ha rebut les crítiques dels fans més fidels de ‘GH VIP’ per un cridaner missatge que va deixar en el seu compte de Twitter fa uns anys. La periodista va mostrar el seu rebuig cap al format de convivència en què ella mateixa començarà a participar en tan sols uns dies, segons va avançar ‘Sálvame ‘Sálvame’, per error, dijous passat.
«No suporto GH, ho sento», va escriure Junquera el 2010, quan encara col·laborava al ‘Punto pelota’ d’Intereconomia. Un missatge rescatat pels tuitaires que ha tornat a veure la llum nou anys després de la seva publicació i que no ha deixat ningú indiferent. Tot i que es desconeix l’opinió actual de la comunicadora sobre l’exitós format televisiu, el cert és que en només uns dies la veurem a la casa de Guadalix de la Sierra.
Notícies relacionadesLes converses de Junquera amb Mediaset i Zeppelin han arribat finalment a bon terme, tal com va revelar ‘Sálvame’ a l’incloure que sí que havien sigut oficialitzats per la cadena.
Irene Junquera reprendrà d’aquesta forma la seva relació amb Mediaset, en què el seu últim projecte va ser l’espai zàping ‘Safari, a la caza de la tele’ a FDF. Al grup de Fuencarral va arribar el 2017 després del seu pas per Atresmedia per presentar ‘All you need is love’, que només va aguantar en emissió durant els mesos estivals a causa dels seus baixos registres.
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
