COMUNICAT
La rotunda resposta de Nuria Roca després de publicar-se que ha sigut condemnada per Hisenda
La presentadora ha desmentit que hagi sigut condemnada a pagar dues sancions per un delicte fiscal

nuria-roca
Nuria Roca ha publicat a les seves xarxes socials un comunicat per desmentir les informacions que asseguren que ha perdut una batalla legal amb Hisenda. Durant les últimes hores s’ha apuntat que la presentadora ha sigut condemnada a pagar dues sancions per un delicte fiscal, una cosa que ella mateixa s’ha encarregat de desmentir amb un extens missatge.
"En relació amb les informacions publicades sobre la meva persona el dia d’avui en diferents mitjans de comunicació [...] vull precisar que mai he sigut condemnada per delicte fiscal, ni tan sols inclosa en cap instrucció o investigació respecte a aquest delicte ni a cap altre", comença dient en el comunicat.
— nuria roca granell (@nuriarocagranel) 12 de julio de 2019Notícies relacionades
D’altra banda, Roca deixa clar que "en aquest moment estan regularitzades amb Hisenda totes les quantitats que al seu dia em va requerir al considerar que la meva manera de tributar no va ser, segons el seu parer, l’adequada". La col·laboradora de 'El hormiguero' insisteix que "es tracta d’una sanció administrativa ja resolta", motiu pel qual no ha d’abonar cap tipus de sanció a l’haver-ho fet fa més de cinc anys.
"Ni he sigut condemnada per delicte fiscal, ni he comès cap frau, ni tinc cap compte pendent amb Hisenda", diu Roca amb rotunditat en el seu comunicat.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»