NOUS EPISODIS
Netflix llança un 'teaser' de la quarta temporada de 'Las chicas del cable', que ja té data d'estrena
Els nous capítols de la sèrie produïda per Bambú estaran disponibles a partir del pròxim 9 d'agost
chicas-del-cable
'Las chicas del cable' tornen aNetflix. La sèrie espanyola produïda per Bambú Producciones torna el pròxim 9 d’agost amb la seva quarta temporada, que s’endinsa en la dècada dels anys 30. La plataforma ha revelat aquest dimarts la data d’estrena dels nous episodis de la ficció amb un ‘teaser’ que mostra els nous reptes als quals s’enfrontaran les seves protagonistes.
Blanca Suárez, Maggie Civantos, Ana Fernández, Nadia de Santiago i Ana Polvorosa lideren una vegada més el repartiment de 'Las chicas del cable', creada per Ramón Campos i Gema R. Neira ('Alta mar', 'Velvet', 'Gran hotel’). En l’avançament, els personatges interpretats per les actrius declaren per l’impactant succés que va tancar la tercera temporada de la sèrie.
Sinopsi de la quarta temporada
Notícies relacionadesLa quarta temporada de 'Las chicas del cable' comença el setembre del 1931, un any després de l’explosió a la Companyia. Un període històric marcat pel final de la monarquia i un nou règim polític: la República. Al carrer, la lluita per la igualtat, els drets i les llibertats de la dona és un fet.
L’accés a la formació, a càrrecs públics i el dret al vot marcaran un abans i un després. Les noies seran líders d’aquests nous èxits, però nous obstacles sorgiran en el seu camí cap a la llibertat.
- Figura icònica Van Morrison torna a Barcelona després de nou anys d’absència
- Previsió de risc El Govern aixeca les restriccions de mobilitat perquè el temporal de vent «va a la baixa»
- Demografia El 50% de la població mil·lennista a Catalunya ha nascut a l’estranger
- THE CONVERSATION La nostra salut depén del barri on vivim
- Extrems climàtics Catalunya ha viscut en tot just un mes i mig 10 borrasques amb nevades, pluges torrencials, inundacions i vents huracanats
