COMIAT
Javier Gómez abandona Telemadrid per posar en marxa un projecte que "no té res a veure amb res que hagi fet fins ara"
El presentador deixa el seu lloc al 'Telenoticias 2' per endinsar-se en nous projectes lluny de la televisió
javiergomez
Se’n va un dels rostres principals de Telemadrid. Javier Gómez ha anunciat, a través del seu compte de Twitter, que abandona el canal autonòmic i que per tant deixarà de presentar i dirigir el ‘Telenoticias 2’.El periodista deixa el seu lloc a la televisió madrilenya per centrar-se en un projecte que “fa mesos que idea”.
“Poques vegades he sentit tant orgull al mirar enrere. Dos intensos anys en què he defensat amb passió i convicció una certa idea de la televisió pública: independent, plural i moderna”,amb aquests elogis s’acomiada el comunicador de la seva casa durant dos anys.
“S’obre una nova etapa”, comenta Javier Gómez. El presentador té un nou projecte entre mans que segons ell “representa per moltes raons, el futur”. Un projecte que d’altra banda assegura que encara “no pot revelar”. Això sí, dona una pista: “No té res a veure amb res que hagi fet fins ara”.
Notícies relacionadesJavier Gómez també ha volgut enviar un missatge als polítics abans de marxar: “Espero que els responsables polítics per venir entenguin la importància de Telemadrid. La informació no és un caprici; és un dret. La imatge de Madrid no s’entén sense aquesta estrella vermella i blanca”,adverteix el periodista.
Finalment, el fins ara rostre de Telemadrid ha volgut donar les gràcies a tota la directiva de l’organisme públic “per donar-li la confiança i la llibertat per aixecar això. Per la seva força per resistir quan el vent bufava de cara. I per compartir que una televisió pública és essencial per a Madrid”.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
