22a POSICIÓ
Primeres declaracions de Miki després d'Eurovisió: «La nostra cançó era la que més cantaven i ballaven»
Miki ha xerrat amb els mitjans després d'acabar al lloc 22
Mal resultat per a Espanya a Eurovisió 2019. Miki ho ha donat tot sobre l’escenari i ha revolucionat el públic que disfrutava de la final del Festival al Pavelló 2 de l’Expo Tel Aviv, però la bona boca que ha deixat després de la seva actuació no s’ha reflectit en les votacions. Després que el festival s’acabés, el barceloní ha compartit les seves impressions amb els mitjans.
Sobre la possibilitat de guanyar, Miki ha reconegut: “Ens ho mereixíem, però hem disfrutat a l’escenari”. A més, ha deixat clar que aquest any no hi pot haver “cap queixa per a TVE”.
Temes:
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
