SEGONA EDICIÓ A #0

Valeria i Fonsi, guanyadors de la final per parelles de 'Fama a bailar'

Dijous que ve, 16 de maig, els espectadors elegiran el vencedor individual del talent show

valeria-y-fonsi

valeria-y-fonsi

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

Després de diversos mesos de competició, les portes de l’Escola de la segona edició de ‘Fama a bailar’ a #0 estan a punt de tancar-se. Durant la nit d’aquest dijous, el talent show de Movistar+ va celebrar la final per parelles i Valeria i Fonsi van resultar ser els vencedors després d’imposar-se a la resta d’aspirants: Esther i Antonio, Aritz i Lohi i David i Pope. 

Com a premi, els dos concursants viatjaran a Nova York per assistir durant una setmana a un curs intensiu per a ballarins del prestigiós Broadway Dance Center, que inclou la simulació d’audicions amb agents de l’escena novaiorquesa. Allà, a més, tindran l’oportunitat de treballar al costat de prestigiosos coreògrafs i directors. 

Els professors de ‘Fama a bailar’ van decidir que Valeria i Fonsi havien de guanyar la final per parelles després de la seva execució sobre la pista de ball de la coreografia dissenyada per Raymond Naval de ‘Love on the brain’, tema interpretat per Rihanna. 

La final individual, el dijous 16

Notícies relacionades

Després de la final per parelles, ‘Fama a bailar’ encara té pendent la gran final individual, que se celebrarà el pròxim dijous 16 de maig. A partir de les 21 hores, un dels vuit finalistes es convertirà en el guanyador i serà premiat amb 30.000 euros en formació. Al llarg de la setmana, quatre d’ells es quedaran fora de la carrera per la victòria.

A la nit de la final arribaran els quatre ballarins que s’ho jugaran tot a l’últim moment. El públic tindrà a les mans la possibilitat d’elegir el guanyador de ‘Fama a bailar’ a través de l’app oficial del programa. Mentre que els més votats continuaran competint, els que menys suport rebin es quedaran a les portes.