A 'EL HORMIGUERO'
Pablo Motos carrega contra Facebook per permetre un frau publicitari amb la seva imatge
El presentador d''El hormiguero' va aprofitar el seu programa per denunciar públicament la xarxa social

pablo-motos
Cada vegada són més els famosos que veuen com la seva imatge personal és utilitzada sense el seu consentiment per a finalitats comercials. Un d’ells és Pablo Motos, que dimarts passat va aprofitar el seu programa per denunciar públicament Facebook per donar cabuda a una publicitat enganyosa. “Mai faig això, però ho faré perquè m’ha passat una cosa desagradable”,va començar dient el presentador d’'El hormiguero' abans d’explicar el que havia passat.
“Facebook està publicant una publicitat sabent que és una estafa i els és igual”, va afermar Motos en un to més seriós de l’habitual mentre s’adreçava a càmera. “Està sortint una publicitat amb la meva imatge sense el meu consentiment, amb una suposada manera de guanyar diners que és un frau”, va dir assenyalant el rostre d’Antena 3, que porta diversos dies posant-se en contacte amb la xarxa social perquè retiri la campanya en qüestió sense cap èxit.
Notícies relacionadesMotos va assegurar que no té cap manera de defensar-se i que tant ell com els seus advocats són incapaços de localitzar l’empresa: “Hi està treballant la Guàrdia Civil de Delictes Informàtics, perquè es camuflen en dominis diferents en parts de tot el món”. D’altra banda, va lamentar la passivitat de Facebook a l’hora d’intervenir en l’assumpte: “És normal que els estafadors estafin, però el més gros és que la xarxa social digui que la seva empresa és tan gran que no pot controlar tota la publicitat que fa”.
“La publicitat no, però segur que saben on anar a cobrar”, va afegir Motos davant de la sorpresa de la convidada de la nit, Marta Milans. “Aquest client s’està gastant molts milers d’euros i Facebook els està cobrant sabent que és una estafa i sabent que us està estafant a vosaltres, els seus clients. Aneu amb compte i no us refieu de Facebook”, va advertir abans que l’actriu recolzés les seves paraules: “¡Fora Facebook!”.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»