ESTRENA DIUMENGE
Així és 'Madre', la nova aposta de Nova per les telenovel·les turques
El canal d'Atresmedia estrena el 24 de març en 'prime time' aquesta producció d'èxit que s'ha venut a més de 30 països

madre
Nova continua amb la seva ferma aposta per les telenovel·les turques. Després de l’èxit d’altres produccions com ‘Fatmagül’, ‘Amor de contrabando’ o ‘Sila’,el canal temàtic d’Atresmedia estrena aquest diumenge ‘Madre’ en prime time (22:00 hores). Es tracta d’una commovedora història en què una nena ha de bregar amb un entorn familiar complicat.
‘Madre’ desembarca al nostre país després d’haver-se convertit en el fenomen internacional més important des de ‘Fatmagül’,tal com destaca Atresmedia. Basada en un drama japonès d’èxit de Yuji Sakamoto, ‘Madre’ va ser la millor estrena de la temporada 2016/17 a Turquia.
La sèrie, que ha sigut venuda a més d’una trentena de països, aposta per un exercici de conscienciació en la societat turca i acosta la necessitat de denúncia davant de qualsevol mal que puguin patir els menors a les seves llars.
La protagonista de ‘Madre’ és la cèlebre actriu i model Cansu Dere, coneguda pels seus papers en altres telenovel·les com ‘Sila’ i ‘Ezel’, també emeses per Nova. Beren Gökyıldız, guanyadora el 2017 del Golden Butterfly Award a la millor actriu revelació, és l’encarregada de donar vida a la petita Melek.
Sinopsi de ‘Madre’
Notícies relacionades‘Madre’ narra la vida de Zeynep Güneş (Cansu Dere), una professora que descobreix que una de les seves alumnes de set anys, la Melek (Beren Gökyıldız), podria estar patint una convivència difícil amb la seva mare Sule (Gonca Vuslateri) i la parella d’aquesta, Cengiz (Berkay Ates), en una llar familiar que deixa molt a desitjar per a la criança de la petita.
Observant cada dia el que pot arribar a patir la Melek, la mestra decideix marxar de la ciutat i acollir la nena. Per a elles serà una nova etapa, una nova vida en què Zeynep es convertirà en la seva nova mare.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- FUTBOL I INVERSIÓ Compro un club mentre jugo en un altre: Messi i Luis Suárez s’afegeixen a l’última moda dels futbolistes
- Visita inesperada Plaga d’arnes gegants: invasió a diverses zones de Catalunya i Espanya
- Musk deixa el Govern després d’aplicar polèmiques retallades
- Obres El Barça planeja estrenar el nou Camp Nou al Gamper, però només per a 25.000 espectadors
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Ajuts socials Ja és oficial: Així pots sol·licitar el nou ajut de 700 euros compatible amb l'Ingrés Mínim Vital
- Frau La Policia Nacional, preocupada en detectar una nova estafa que utilitza les etiquetes de les escombraries: així pots evitar-la
- Una jutgessa investiga si la CCMA ha pagat retribucions superiors al límit legal a directius