A 'EL HORMIGUERO'
Nuria Roca critica els titulars sobre la seva teràpia de parella i destaca l'únic que li va agradar
La col·laboradora de Pablo Motos va fer una crítica del sensacionalisme en els mitjans de comunicació
La setmana passada, Nuria Roca va acaparar l’atenció dels mitjans de comunicació al revelar a 'El Hormiguero' que ha acudit a teràpia de parella amb el seu marit, Juan del Val. Una curiositat que va ser interpretada de moltes maneres diferents en els titulars. Davant de l’enrenou generat, la col·laboradora de l’espai d’Antena 3 va denunciar dilluns a la nit el sensacionalisme a la premsa.
Sense perdre el sentit de l’humor, la comunicadora va fer un repàs pels titulars que van escollir els redactors de diferents mitjans per fer una crítica del sensacionalisme. Durant la seva secció, entre les rialles de Pablo Motos i les formigues Trancas i Barrancas, Roca va avergonyir tothom menys a un, el d’aquest portal: "Nuria Roca revela que va acudir a teràpia de parella i explica una divertida anècdota".
Aquí tenéis el fragmento original: pic.twitter.com/pVe08ZNDyH
— El Hormiguero (@El_Hormiguero) 19 de noviembre de 2018
"Estem creant una societat on no avançarem. No ens atrevirem a riure, a ironitzar, perquè tot es descontextualitza", comentava la col·laboradora després d’analitzar alguns dels titulars i abans de mostrar en pantalla el d’EL PERIÓDICO. "He trobat un titular que és fidel a la veritat, i no és tan difícil", assegurava mentre el plató esclatava en aplaudiments.
Con este buen momento y esta cantidad de risas os doy las buenas noches!
— nuria roca granell (@nuriarocagranel) 19 de noviembre de 2018
GRACIAS;)@El_Hormiguero
Maravillosa #AnaBelénEH pic.twitter.com/KPHkTdthkg
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig