Turisme del futur
Vilanova i la Geltrú es prepara per al futur turístic a Fitur
La ciutat busca col·laboracions i fons per impulsar les estratègies del nou Pla de màrqueting turístic, mentre presenta dades positives d’ocupació el 2022

La ciutat de Vilanova i la Geltrú està assistint a la fira de turisme Fitur per explorar opcions de col·laboració amb diferents proveïdors i avançar en les línies estratègiques del Pla de màrqueting turístic, que s’acaba d’elaborar.
A més, la ciutat té un estand a la fira juntament amb Catalunya, al qual es promociona amb diversos materials informatius, com una guia turística.
Segons el regidor de Promoció de Ciutat, Jordi Medina, l’assistència a Fitur els permet reunir-se amb diferents actors per buscar subvencions europees i obtenir fons per impulsar les estratègies del Pla de màrqueting.
La fira se celebra del 18 al 22 de gener a Madrid. La presència a Fitur coincideix amb la publicació de les dades d’ocupació dels allotjaments turístics de Vilanova i la Geltrú durant l’any 2022, les quals són molt positives, amb una ocupació superior al 75% entre el maig i el novembre.
Aquestes dades recolzen l’aposta de la ciutat per la desestacionalització turística, una de les metes del Pla de màrqueting.
Llegeix totes les notícies de Vilanova i la Geltrú a EL PERIÓDICO Vilanova
- Previsió meteorològica L’Aemet ja avisa per al cap de setmana: això passarà a Espanya en les pròximes hores
- Oferta ocupació pública 2023 Sanitaris, docents, Mossos: així es distribueixen les 14.000 places que la Generalitat traurà a oposició
- Assetjament a les aules Intent de suïcidi d’un estudiant a Barcelona: «Ni el professor ni ningú em va ajudar davant el ‘bullying’»
- Operació a Sau Els pescadors han capturat una tona de peixos al pantà de Sau
- Art ocult Reapareix un mural dels anys 80 que estava amagat als passadissos del metro de Barcelona
- Lliga femenina El Barça liquida de penal un defensiu Madrid (1-0)
- Kings League: partits, equips classificats i jugadors, en directe
- Conflicte a l’est Guerra Rússia - Ucraïna avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- Altes temperatures La Generalitat apuja fins als 277 municipis el risc alt d’incendi aquest cap de setmana
- A les Corts Una escola de Barcelona intenta salvar el seu pati amb un acord ‘in extremis’