L’‘outlet’ de ceràmica al pes més gran d’Espanya que causa furor és a Barcelona: el 14 de juny hi ha regal

AlouzA porta les seves peces directament des de Portugal i compta amb col·leccions exclusives

A les 100 primeres compres superiors a 20 € se’ls regalarà una test de gres

AlouzA porta els productes directament des de Portugal

AlouzA porta els productes directament des de Portugal / Cedida

2
Es llegeix en minuts
Pep Canals

La ceràmica portuguesa és coneguda arreu del món per la seva qualitat i els seus dissenys. De fet, ja és present a la majoria de llars, xefs, restaurants, hotels, programes de televisió i fins i tot reconegudes influencers i famoses ja compten amb alguna peça entre els seus estris, causant un gran furor. És el cas d’AlouzA, que el 2023 va obrir a Castelldefels l’‘outlet’ de ceràmica al pes més gran d’Espanya. Actualment, també compta amb botigues a Madrid, València, Alacant i Galícia.

Ceràmica portuguesa des de 1,5 €

Amb gairebé 800 m², a només 20 minuts de Barcelona i oberta cada dia, de dilluns a diumenge i també festius, la marca de ceràmica portuguesa ofereix a la seva nau, situada a l’Avinguda de la Constitució, 71, de Castelldefels, una àmplia gamma d’articles des de només 1,5 €. Per exemple, es poden trobar plats que habitualment costen entre 12 i 35 euros per un preu mitjà d’entre 1,5 € i 3,5 €, el mateix passa amb safates, bols, tasses o testos.

“El que causa furor és que són excedents de producció de les millors fàbriques de Portugal, a preus reduïts, amb línies exclusives a Espanya. Els clients se sorprenen quan venen i agafen un plat pla, un de soper i un de postres i, després de pesar-los, tot els costa només 7 €”, expliquen des de la marca portuguesa de ceràmica al pes.

La nau d'AlouzA a Sitges /

Cedida

Col·leccions exclusives i vaixelles personalitzades

AlouzA compta amb col·leccions artesanals a preus directes de fàbrica. Algunes d’aquestes esgoten el mateix dia que arriben a les naus. A més, ofereixen moltes possibilitats de personalització. “Moltes parelles venen a les nostres instal·lacions per crear la seva primera vaixella amb essència pròpia, ja que poden combinar peces i dissenyar-la amb estil propi”, afegeixen.

Els tràilers descarreguen directament des de Portugal, cosa que els permet disposar d’un gran estoc emmagatzemat a les naus. Tal és el furor que ha generat la marca a Espanya que compta amb milers de seguidors a les xarxes socials, i personalitats com Laura Escanes han visitat les seves instal·lacions.

Ceràmica portuguesa per a l’hostaleria

Les col·leccions d’AlouzA també són molt cobejades pel sector de l’hostaleria. Moltes empreses es desplacen des de diferents punts de Catalunya per escollir la seva vaixella a l’‘outlet’ de ceràmica portuguesa al pes, atrets per l’estalvi econòmic, la qualitat, la resistència i el fet que són aptes per a forn, microones i rentaplats.

AlouzA a Castelldefels /

Cedida

Una test de gres de regal a les 100 primeres compres superiors a 20 €

Per celebrar l’obertura a Castelldefels, AlouzA regalarà una test de gres artesanal a les primeres 100 persones que facin compres superiors a 20 euros. Una oportunitat única per emportar-se els millors productes de ceràmica al pes amb un obsequi.

Més informació

Obert de dilluns a diumenge, també festius

Horari ininterromput: de 10:30 a 20:30

Aparcament per a clients davant mateix