Un jove va a un restaurant a menjar una crep de pollastre i acaba ingressat a urgències

Un client explica en una ressenya la seva mala experiència en un restaurant

Crep de pollastre

Crep de pollastre / Freepik

2
Es llegeix en minuts
Alejandra Carreño

Les ressenyes de restaurants a internet estan en auge a Espanya i exerceixen un gran poder sobre els consumidors. Fins al punt que d’elles depèn l’èxit o el fracàs d’un negoci. Qui més qui menys llegeix els comentaris que deixen els usuaris sobre un establiment hostaler abans d’anar-hi a menjar o de trucar per reservar una taula. I per molt bona pinta que tingui, si la majoria de missatges són negatius, directament no hi anem.

Una d’aquestes moltíssimes ressenyes que circulen per la xarxa ha donat molt de joc a "Sóc cambrer", un usuari que es dedica a denunciar les males pràctiques dins del món de l’hostaleria i la restauració. En aquesta ocasió, a través del seu compte de X (antic Twitter) i de TikTok, es burla d’un client que diu tenir "al·lèrgia a l’aire marí" i "al·lèrgia al pollastre" i que va acabar a urgències hospitalàries. "Al·lèrgia a l’aire marí? Ho heu sentit mai?", pregunta rient "Sóc cambrer".

El comentari en qüestió diu el següent: "Tot bé, però tinc al·lèrgia a l’aire marí. Vaig acabar a urgències. A part, sóc al·lèrgic i vaig menjar crep de pollastre. Vaig tornar a urgències". En les reaccions a aquesta ressenya hi ha de tot. "Si ets al·lèrgic al pollastre, per què es demana una crep de pollastre? Hi ha coses que costen d’entendre", diu un. "L’aire del mar li sent malament i això és culpa del restaurant... És clar que sí, guapi. I és al·lèrgica al pollastre i demana un plat amb pollastre", escriu un altre. "Doncs per anar dues vegades a urgències i votar 3 estrelles ni tan malament. Potser es mor i en dona només 2", manifesta un altre.

Notícies relacionades

Aquest mateix usuari, "Sóc cambrer", va compartir fa uns dies la ressenya d’un client a un restaurant asturià sobre un cachopo. "Vaig trucar un dissabte per encarregar un cachopo i em van dir que no n’hi havia", comença el seu relat sobre el que va passar. La reacció dels seus fills va ser el detonant de la seva mala experiència. "Es van quedar els meus fills plorant sense ganes de menjar i cridant que volien morir-se", va confessar. Segons les seves paraules, els seus fills es van quedar sense menjar "des de diumenge".

L’"antull" de cachopo dels seus fills va acabar així: "Va haver de venir la meva mare (des d’Astúries) a fer-lo pel seu compte perquè mengessin". Al seu parer, el que va passar amb aquest restaurant és "lamentable" i "mai més" reservarà en el local. Els comentaris deixen en evidència que hi ha moltes persones que no estan d’acord amb l’actitud d’aquesta persona. "Quina culpa tindrà el restaurant que no sàpiga educar els seus fills?", es pregunten.

Temes:

Internet Twitter